نیوز سیتی!
04 اسفند 1402 - 13:21

پیولی: هیچ تیمی از رویارویی با میلان خوشحال نخواهد شد/ شکست رن آسان نبود

سرمربی میلان به صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا اروپا با پشت‌سر گذاشتن رن فرانسه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که مردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله پلی‌آف صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رن شدند اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 3 راهی دور بعد رقابت‌ها شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما با رضایتمندی از پشت‌ سر گذاشتن یک تقابل دشوار با رن به خانه خواهیم رفت. گاهی اوقات این تقابل خیلی آسان به نظر می‌رسید اما اینجا اروپاست. در نیمه اول می‌توانستیم بهتر از فضاها استفاده کنیم، اما آنها بازی فشرده‌ای ارائه کردند. در کل کار آسانی نبود.

وی همچنین درباره شانس قهرمانی میلان در این رقابت‌ها اظهار داشت: چیزی که واضح است، این است که ما می‌خواهیم تلاش‌مان را برای کسب عنوان قهرمانی کنیم. ما تا پیش از این بازی در لیگ عملکرد خوبی داشته‌ایم و می‌خواهیم به حرکت خود ادامه دهیم و به تیم‌های بالای جدول، به خصوص به یوونتوس برسیم. ما در مرحله یک‌هشتم نهایی به تیم قدرتمندی خواهیم خورد و هر قرعه‌ای که نصیب‌مان شود، کار آسانی نخواهیم داشت اما هر تیمی که حریف ما شود، از رویارویی با تیمی مانند میلان نیز خوشحال نخواهد شد.

میلان حالا باید خود را برای بازی یکشنبه با آتالانتا در سری A ایتالیا آماده کند، این در حالی است که در حال حاضر با 52 امتیاز در رده سوم این رقابت‌ها و پشت‌ سر اینتر 63 امتیازی و یوونتوس 54 امتیازی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1675123

مهمترین اخبار ایران و جهان: