نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 20:49

مجاهدت و مقاومت یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه مقاومت و مجاهدت یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی شده است، گفت: مردم یمن به معنای واقعی تمرکز خود را بر انجام وظیفه شرعی قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز علامه عبدالله حمود العزی عضو مجمع علمای یمن با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله شعبانی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار با اشاره به حضور طلاب یمنی در جامعه‌المصطفی، اظهار داشت: دورانی که در جامعه‌المصطفی حضور داشتم، ارتباط خوب بین طلاب ایرانی و طلاب یمنی را شاهد بودم.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات مردم یمن، یادآور شد: مردم یمن با تمام وجود در حال مجاهدت و مقاومت در برابر استکبار ‌و در راس آن آمریکا هستند که این حضور در بین مردم جهان ستودنی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه عملکرد یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی شده است، گفت: یمن به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شده و تمرکز خود را فارغ از همه مسائل سیاسی بر وظیفه شرعی خود قرار داده است.

عضو مجمع علمای یمن نیز با اشاره به دوستی و صمیمیتی که بین مردم یمن و مردم ایران حاکم است، حرکت و تلاش مردم یمن را برگرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

علامه عبدالله حمود العزی گفت: برادرانم در یمن از من خواستند سلام آنها را به شما برسانم چراکه رابطه ایران و یمن برادرانه است.

وی با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، خاطرنشان کرد: اقدام ایران و یمن علیه صهیونیست‌ها درس خوبی برای ترورریست‌های منطقه شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641423

مهمترین اخبار ایران و جهان: