نیوز سیتی!
05 اسفند 1402 - 14:05

الهامی: بحث من و نساجی دلی است و قرارداد نبسته‌ام

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بحث من و باشگاه دلی است و الان هم که صحبت می‌کنم، هنوز قراردادم را امضا نکرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی پس از برگزاری مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید نساجی گفت: در ابتدا باید از سیدمهدی رحمتی و آلکاراس تشکر کنم. این دو زحمات زیادی کشیدند و ان‌شاءالله هرجا هستند موفق باشند. این تیم برای من جایگاه ویژه‌ای دارد و خاطرات خیلی خوبی با این تیم و هوادارانش دارم. حضور پرتعداد و عشق هواداران مایه دلگرمی من است. هواداران ما از روز گذشته انرژی مثبت زیادی برای من فرستادند و امیدوارم شرمنده آنها نشوم و لطف حدادیان و بایندریان را جبران کنم.

وی در واکنش به این موضوع که در دوره گذشته حضورش در نساجی، این تیم شرایط خوبی نداشت، اما در نهایت او تیم را قهرمان جام حذفی کرد، در حال حاضر شرایط نساجی در جدول مساعد نیست و روزهای سختی را سپری می‌کند، اظهار داشت: گذشته دیگر گذشته است. الان شرایط به گونه‌ای است که اصلاً نمی‌خواهم بدانم که هفته قبل چه به نساجی گذشته است. از امروز کارمان را شروع می‌کنیم. برای من فوتبال نساجی از امروز شروع شده است و امیدوارم اول از همه هواداران‌مان را خوشحال و در ادامه جایگاهی در حد و نام بازیکنان کسب کنیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سؤال که با توجه به فرصت کم تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل، لیستی به مدیران باشگاه داده است؟ خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که لیست تیم جا ندارد، ولی شاید کسی باشد که بخواهد جدا شود. ما نه لیست مازاد داریم و نه بازیکنی را برای جذب معرفی کردیم، اما در این 3 روز امکان رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.

الهامی درباره انتخاب دستیارانش تصریح کرد: قصدمان این نیست که بخواهیم کسی را حذف کنیم. آقای صداقت و جودکی هستند. حامد شیری کاپیتان تیمم بوده و اشکان نامداری هم بازیکن تیمم بوده است، مارکو هم با ما ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم باری که روی دوش‌مان است را برداریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. برای من هیچ چیزی مهم نیست جز اینکه زمانی که از اینجا رفتم هواداران خوشحال باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که خودش خواسته که تا پایان فصل قرارداد ببندد، گفت: بحث ما دلی است و الان هم که صحبت می‌کنم، هنوز قراردادم را امضا نکرده‌ام. اینجا اصلاً بحث یک فصل و نیم‌فصل نیست. نساجی خانه من است و با هواداران این تیم حال می‌کنم. تمام خاطرات خوش من در نساجی و تراکتور است. نساجی یک تیم نیست بلکه هویت مازندران است و من هم حضرت موسی نیستم که عصا داشته باشم تا شرایط نساجی درست شود. همه مسئولان، بازیکنان و حتی مدیران باشگاه و هواداران باید دست به دست هم بدهند تا نساجی موفق شود و از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاییم چون مردم مازندران استحقاق خیلی بالاتر از اینها را دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1676967

مهمترین اخبار ایران و جهان: