نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 18:25

توقیف سواری شوتی حامل 60 میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش پلیس کوه‌چنار، 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک سواری شوتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی "کوه‌چنار" هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک سواری شوتی مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سواری شوتی را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 105 عدد سی‌پی‌یو کامپیوتر، 2 هزار و 725 عدد رم لپ‌تاب و کامپیوتر، 350 رشته کابل کامپیوتر به همراه 5 دستگاه اسپکتروم آلانیزر مخابراتی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 60 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان و خودروهای شوتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این استان است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622223

مهمترین اخبار ایران و جهان: