نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 17:16

دستگیری سارق1.5 کیلو طلا در اسکو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق طلاجات منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 45 میلیارد ریال از متهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، سردار علی محمدی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت طلا از خانه یکی از شهروندان در یکی از مناطق شهرستان اسکو، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی و تحقیقات هدفمند یک سارق را که به منزل شاکی تردد داشته در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیات هوشمندانه پلیس که در یکی از استان همجوار بود به آگاهی دعوت و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مقدار یک و نیم کیلو طلا از جمله انگشتر،دستبند،کارت هدیه،سکه پارسیان،گوشواره،گردنبند،سینه ریزکه عینا اموال مسروقه به شاکی پرونده تحویل گردید که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 45 میلیارد ریال بود، کشف شد.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی بود در مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی پلیس به سرقت طلاجات از منزل مال باخته اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

محمدی از شهروندان خواست نکات ایمنی و مراقبتی را در هنگام ترک منزل رعایت کرده، از نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد و طلاجات درمنزل خودداری و منزل خود را به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622123

مهمترین اخبار ایران و جهان: