نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 12:29

غیاثی: باشگاه مس سونگون پای اهدافش ایستاد

سرمربی تیم والیبال مس سونگون گفت: زمانی که باشگاه‌ها تنها به دنبال نتیجه گیری هستند، مس سونگون پای اهدافش ایستاد و میدان را برای حضور جوانان فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد غیاثی بعد از پیروزی تیمش برابر صنعتگران امید تهران گفت: مسابقه خیلی خوب بین دو تیم را شاهد بودیم، جا دارد به تیم مقابل هم تبریک بگویم که خیلی جنگنده و با استقامت بازی کردند و تا لحظه آخر پا پس نکشید.
تیم ما هم خیلی خوب بود و  من از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. نسبت به حریف شناخت داشتیم هر چند تیم صنعتگران در نیم فصل شش نفربازیکن عوض کرده است؛ ولی شاکله تیم‌شان را می‌شناختیم و تحت فشارشان قرار دادیم.
کمترین اعتراض را تیم مس کرد
وی درباره شرایط ست آخر و توقف روی امتیاز 24 و نزدیک شدن حریف اعلام داشت: تمرکز تیمی بهم بخورده و جو مسابقه به بچه‌ها غالب شد و نباید اینگونه باشد و این ضعف هم به ما بر می گردد که حتما باید روی این موضوع کار کنیم.
غیاثی درباره اعتراضات ست چهارم ابراز داشت:  ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم  و کمترین اعتراض را تا آن لحظه تیم ما کرده بود. من فکر می‌‌کنم بعضی از همکاران جوان ما از چهارچوب فنی خارج می‌شوند و دوست دارند خارج از مثال فنی بازی را ببرند و این قشنگ نیست و بازی به این خوبی را به جنجال می‌برد و تماشاگران هم ناراضی می‌شوند.
سرمربی موفق تیم والیبال مس سونگون درمورد افزایش انتظارات باتوجه به پیروزی‌های متوالی اظهار داشت: اگر انتظارات بیشتر است یعنی ما کارمان را درست انجام می‌دهیم؛ ولی ظرفیت تیم ما مشخص است‌. من بیش از حد روی این بچه ها نمی‌توانم فشار بیاورم‌، من و تمام اعضای کادرفنی و تماشاگران دوست دارند که هر بازی بیاییم و با قدرت بازی کنیم ولی واقعیت این است که باید خوب بازی کنیم که ببریم و تیم نوسان دارد و طول مسابقات از نظر زمانی زیاد است و بالا پایین بودن تیم طبیعی است و ما تلاش می کنیم تا بهترین شرایط مان را داشته باشیم و ان‌شاالله اگر از این گروه صعود کنیم بهترین شرایط را در پلی‌آف داشته باشیم‌،  و البته باتوجه به نفرات و کیفیت تیم‌های دیگر که دارند کارمان خیلی سخت است.
حواشی از جذابیت‌های بازی می‌کاهد
 وی در مورد حواشی روی داده و کاهش تمرکز تیمی گفت: قطعا وقتی حواشی زیاد شود جذابیت بازی کم می‌شود. تیم ما آرام بود و ما بازی را مسلط دنبال می‌کردیم و آنها وقفه‌ای را ایجاد کردند و همین وقفه باعث شد که در روندبازی تاثیر بگذارد و این موضوع نباید روی دهد و تیم ما جوان است و این شرایط را باید تجربه کنیم تا به تجربیاتمان اضافه شود و بازیکنان مس باید میدان‌های مختلف را ببینند و تجربیاتشان بالا رود.
من تشکر ویژه ای  از باشگاه دارم که واقعا پا پیش گذاشته‌اند وبه جوانان شهر و استانمان فرصت داده‌اند واقعا هیچ تیمی در این برهه‌ای  چنین ریسکی نمی‌کند و همه به دنبال نتیجه گیری هستند و باشگاه ما پای اهدافش که احیا والیبال تبریز است، ایستاد و من تشکر ویژه ای  از آقای دکتر نجف زاده بابت این دیدگاهش دارم.
با تماشاگران به جایگاه واقعی خود می‌رسیم
غیاثی در مورد نقش تماشاگران بیان داشت: دو بازی استتماشاگران فوق‌العاده از تیم حمایت کرده و من کمال تشکر را از این عزیزان دارم و مطمن هستم با حمایت هواداران تیم‌مان به بهترین جایگاهی که لایق آن است، می‌رسیم.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606223

مهمترین اخبار ایران و جهان: