نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 18:12

28 روستا در اهواز بهسازی و آسفالت می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز از بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های 28 روستا در بخش‌های مرکزی،غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز امروز در این آئین رونمایی از هشت خودرو آتش‌نشانی پیشرو و واگذاری به روستاهای اهواز اظهار کرد: هشت خودرو آتش‌نشانی پیشرو سیستم روت فایر برای روستاهای اهواز خریداری شد که به گفته سازمان آتش‌نشانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای حوادث احتمالی در روستاهای اهواز استفاده می‌شوند.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی قرار است امسال ماشین آلات حمل زباله را برای روستاهای بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خریداری کنیم که مشکل جمع‌آوری و دفع اصولی زباله که از مطالبات روستائیان است به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز بیان کرد: در بخش بهسازی روستاهای فاقد دهیاری با توجه به اعتباراتی که دولت مردمی و مجموعه استانداری اختصاص داد، قراردادی را امسال به مبلغ 120 میلیارد تومان که قرار شد 28 روستا در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز بهسازی شوند، که خوشبختانه از این تعداد بهسازی معابر و خیابان‌های 18 روستا در اهواز انجام شد و 10 روستای دیگر نیز تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

یوسفی افزود: پروژه بزرگی هست که در بخش آلایندگی به مبلغ 120 میلیارد تومان بسته شد و در فاز بعدی پروژه‌ای به مبلغ 70 میلیارد تومان در روستاهای فاقد دهیاری که قرارداد آن آماده شده است، که برای نخستین بار در استان آغاز شده و گام بلندی در جهت رفع محرومیت و توسعه روستاهای فاقد دهیاری اهواز است

وی گفت: در بخش روستاهای دارای دهیاری بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز نیز از اعتبارات آلایندگی ها حدودا در 6 ماه نخست امسال اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و  مشکلات روستاهایی که سالیان سال غفلت شده بودند رفع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز خاطرنشان کرد: امید است با اعتباراتی که برای روستاهای شهرستان اهواز اختصاص داده شده بتوانیم با پشتیبانی دولت مردمی و همکاری مجموعه استانداری خوزستان، فرمانداری اهواز، بخشداری‌های مرکزی، غیزانیه، اسماعیلیه و اهالی روستاها مشکلات روستاهای اهواز را رفع و درجهت توسعه آنها گام برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586567

مهمترین اخبار ایران و جهان: