نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:15

ماجرای شایعه بتن‌ریزی روی قبر قاتل شهید نظری + فیلم

بعد از اجرای حکم قاتل شهید نظری، رسانه‌های ضد انقلاب با انتشار مطالب کذب مانند بتن‌ریزی روی قبر قاتل و شایعه‌پراکنی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روز دوم آذرماه حکم قصاص میلاد زهره‌وند، قاتل شهید علی نظری که در جریان اغتشاشات سال گذشته در ملایر به شهادت رسید،‌ اجرا و قاتل به دار مجازات آویخته شد.

شهید علی نظری ساعت ۱۹ روز چهارم آبان سال گذشته در یکی از معابر شهری ملایر در راه دفاع از مردم با شلیک مستقیم میلاد زهره‌وند آسمانی شد و جان خود را در راه تامین امنیت کشور و مردم تقدیم کرد.

رسانه‌های ضد انقلاب اما از لحظه انتشار این خبر شروع به شایعه‌پراکنی‌های مختلف کردند؛ از ممانعت از دفن در ملایر تا بتن‌ریزی روی قبر!

ممانعت از حضور خانواده در مراسم خاکسپاری یکی دیگر از این شایعات بود که بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد پیکر میلاد زهره‌وند با حضور خانواده او به خاک سپرده شده است. این نکته را البته یکی از کانال‌های ضد انقلاب تلویحا تأیید کردند.

یکی دیگر از شایعاتی که پیرامون این موضوع شکل گرفت خاکسپاری زهره‌وند در قبرستان ارامنه بود که بررسی خبرنگار فارس از محل دفن نشان می‌دهد این ادعا نیز شایعه و مطلبی کذب بود.

خبرنگار فارس می‌گوید: در همسایگی مزار زهره‌وند، فردی به نام سیدرضا آرمیده و همین مسئله گویای کذب بودن ادعاهای رسانه‌های ضد انقلاب است.

 

 

ریختن بتن بر روی محل دفن میلاد زهره‌وند نیز یکی دیگر از دروغ‌‌هایی بود که رسانه‌های ضد انقلاب در این چند روز منتشر کردند! تصاویر وضعیت مزار اما نشان می‌دهد این ادعا نیز دروغ است!

جالب آنکه در عکسی که از مزار قاتل شهید توسط ضد انقلاب هم منتشر شده هیچ اثری از بتن نیست و آن چه به تصویر کشیده شده خاک است و خاک ولی با عکس‌نوشت " بر مزارش بتن ریختند"!.

 

به گزارش فارس، رسانه‌های ضد انقلاب در جریان اغتشاشات سال گذشته و تنها در ۴۵ روز نخست آن ۳۸ هزار دروغ را روی خروجی‌های خود منتشر کردند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586323

مهمترین اخبار ایران و جهان: