نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 15:08

رویکرد دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی در خط‌ مقدم مبارزه با دشمنان است گفت: رویکرد دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سپهر خلجی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: امروز اعضای دولت مردمی ایران قوی خود را سرباز رهبر معظم انقلاب و در خاکریز خط‌مقدم مبارزه با دشمنان می‌دانند.

وی گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در شهریورماه سال ۱۴۰۰ با مشکلاتی مانند بدهی‌های سنگین دولت قبل و وضعیت شدید کرونا، کشور را تحویل گرفت و مسیر سختی را آغاز کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: طبق فرمایشات مقام‌معظم‌ رهبری دهه ۹۰ دهه از دست رفتن فرصت‌های اقتصادی بود و هر چه دولت مردمی پیش می‌رفت؛ بیانات رهبری معظم بیشتر اثبات می‌شود.

وی گفت: تورم نزدیک ۶۰ درصد در سال اول سیر نزولی پیدا کرد و در یک بازه زمانی محدود با تلاش‌های همه‌جانبه، دولت مردمی سیزدهم توانست بر موضوع پاندمی کرونا فائق آید و روزانه یک میلیون واکسن تزریق کند.

خلجی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی‌که روند پیشرفت و رشد ایران اسلامی را دیدند، اغتشاشات و فتنه‌ پائیز ۱۴۰۱ را برنامه‌ریزی کردند تا روند رشد کشور را مختل کنند. 

وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش اقدامات خوبی در حال انجام است و رتبه‌بندی معلمان با اهتمام ویژه‌ دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال تحقق است.

رئیس شوراس اطلاع‌رسانی دولت بیان کرد: رتبه‌بندی معلمان سال‌ها مغفول مانده و دولت‌های قبل تصمیمی برای اجرای آن نداشتند اما رویکرد دول مردمی به نتیجه رساندن این امر مهم بود.

وی گفت: در سال جاری ده و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد که هزینه‌‌ آن کاملاً تسویه شده و سال آینده به سمت خودکفایی کامل حرکت می‌کنیم.

خلجی افزود: رویکرد دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است، همانطور که شاهد افتتاح بیمارستان شهریار پس از ۳۲ سال بودیم.

وی گفت: بیمارستان شهریار پس از ۳۲ سال حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشت اما با اهتمام دولت مردمی و انقلابی ایران قوی طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول افزود: با رویکرد دولت مردمی و انقلابی ایران قوی اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی اتفاق می‌افتد همانطور که در بوشهر پروژه آب شیرین‌‌کن توانست آب شرب نیمی از جمعیت این شهر را تامین کند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582223

مهمترین اخبار ایران و جهان: