نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 11:11

بارش‌های رگباری با پیش‌بینی جریان سیلاب در راه اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران استان اصفهان نسبت به بارش‌های رگباری با پیش‌بینی جریان سیلابی در مناطق غرب و جنوب استان هشدار می‌دهد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدیریت بحران استان اصفهان نسبت به بارش‌های رگباری با پیش‌بینی جریان سیلابی هشدار می‌دهد.

وی افزود: روان آب روز دوشنبه در مناطق غرب و جنوب استان و مناطق مرزی با استان‌های مجاور در شهرستان‌های سمیرم، دهاقان، خوانسار، فریدونشهر، بویین میاندشت، چادگان، و فریدن و نیز وزش تندباد در مناطق شرق و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

شیشه‌فروش با اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و شهرداری‌های سطح استان در اجرای طرح‌های پیشگیری از حوادث گفت: حفاظت مناطق در برابر روان آب و تندباد و رعایت اصول ایمنی در تردد در محورهای جاده‌ای به لحاظ لغزندگی و کاهش میدان دید، عدم صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع، حفاظت از محصولات کشاورزی در برابر کاهش دما و عدم تردد و توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها توصیه می‌شود.

به گزارش فارس، اداره کل هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی از اوایل دوشنبه ۲۹ تا اوایل روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه صادر کرد، بر اساس این هشدار بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر به ویژه غرب و جنوب بارش برف و مه آلودگی و کاهش دید و صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578423

مهمترین اخبار ایران و جهان: