نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 11:51

امام جمعه مهدی‌شهر: شهید موسوی همه عمر خود را در حال جهاد گذراند

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: شهید سردار سیدرضی موسوی از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی در پیامی بیان کرد: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، طلایه‌دار عرصه‌های مقاومت و ستیز با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص)، سردار سیدرضی موسوی که همواره عشق و شور جهاد فی سبیل الله در سر داشت را به محضر امام عصر (عج) و نایب بر حق امام خامنه‌ای، خانواده معظم آن سردار عالی‌قدر و آحاد مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر و اهالی شهیدپرور روستای چاشم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در بخش دیگر این پیام آمده است: این شهید والامقام نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود و به برکت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و پیروان پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باب مجاهدت و شهادت در راه خدا برای مردان بزرگ همچنان گشوده است.

به گزارش فارس؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز با صدور پیامی اعلام کرد: در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی‌چاشمی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گران‌قدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616367

مهمترین اخبار ایران و جهان: