نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:12

احداث بیمارستان جنرال کرج نیازمند ۵ هکتار زمین مناسب است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی جنرال کرج که از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است نیازمند ۵ هکتار زمین با دسترسی مناسب است که اداره کل راه و شهرسازی باید در این زمینه نسبت به معرفی زمین‌های مناسب اجرای این طرح اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در نشست بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، گفت: طی این مدت به منظور جانمایی مناسب جهت احداث این بیمارستان زمین های مختلفی معرفی شد اما نکته قابل تامل این است که با توجه به فوق تخصصی و آموزشی بودن این بیمارستان، تعداد مراجعات به این بیمارستان بالا خواهد بود که باید به جد مورد توجه قرار گیرد تا در آینده در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و خدماتی با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: تامین امکانات و خدمات زیرساختی مورد نیاز این بیمارستان در کنار سطح دسترسی مناسب بویژه برای شهرستان کرج بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه استان البرز با جمعیت سه میلیون نفری فاقد بیمارستان جنرال است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید با جانمایی مناسب و مطالعه تمامی موضوعات پیرامون آن نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی طی ۲۴ ساعت آینده نسبت به معرفی زمین مناسب در مرکز کلانشهر کرج اقدام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553267

مهمترین اخبار ایران و جهان: