نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 15:32

سرمربی تراکتور: شکست مقابل شمس‌آذر نگران‌کننده نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر قرار است شکست بخوریم، بهتر است با کیفیتی که مقابل شمس‌آذر به نمایش گذاشتیم شکست بخوریم؛ همه بازی‌ها در لیگ سخت هستند و بازی آسان نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: تمرینات پس از دیدار با شمس آذر بسیار راضی کننده بود، در بازی قبلی نمایش خوبی ارائه دادیم، ۲۹ موقعیت ایجاد کردیم و به همین تعداد ضربه به سمت دروازه داشتیم.

وی افزود: در محوطه جریمه حریف و در دفاع خودمان اشتباهاتی داشتیم؛ وقتی چنین نمایشی دارید، به آینده امیدوار می‌شوید و نگرانی خاصی وجود ندارد، باید سعی کنیم اشتباهات خود را برطرف کنیم، تماشاگران با وجود شکست بعد از پایان بازی تیم را مورد تشویق قرار دادند.

خمز تصریح کرد: اگر قرار است شکست بخوریم، بهتر است با این کیفیت بازی شکست بخوریم؛ همه بازی‌ها در لیگ سخت هستند، بازی آسان نداریم، تیم ذوب‌آهن این توانایی را دارد که کارش را به خوبی انجام دهد، در بحث انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت بالایی دارند.

سرمربی تراکتور با بیان این که ذوب‌آهن بازیکنان خوبی دارد که اگر به آن‌ها فضا داده شود، بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: ما تیمی هستیم که برای پرس کردن جلو می‌آییم، سعی می‌کنیم در بیشتر دقایق مسابقه توپ را در زمین حریف نگه داریم تا آن‌ها را تحت فشار بذاریم، برای بازی فردا گوستاوو محروم است ولی مصدوم نداریم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1551367

مهمترین اخبار ایران و جهان: