نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 19:18

خداحافظی روستاهای شهرستان فریدونشهر با مدارس کانکسی و سنگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با افتتاح 16پروژه‌ آموزشی، مدارس کانکسی و سنگی در بسیاری از روستاهای شهرستان فریدونشهر برچیده می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی امن و آرام به درس و تحصیل بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آیین افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها، به همت خیران نیک‌اندیش و همراهی ویژهٔ مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و  مشارکت دولت سیزدهم آماده بهره‌برداری است. 

ابراهیمی افزود: اغلب این پروژه‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و برخی دیگر با مشارکت ۳۰ تا ۴۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این ۱۶ پروژه در مجموع بیش از ۲۷۰۰ مترمربع زیربنا دارند و برای احداث آن‌ها بالغ بر ۳۴۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و به همین میزان نیز از کمک‌های خیران تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۴ کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید که دو مدرسه ۶ کلاسه، یک مدرسه ۳ کلاسه، شش مدرسه ۲ کلاسه و سایر پروژه‌ها یک کلاسه است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، مدارس کانکسی و سنگی در بسیاری از روستاهای شهرستان فریدونشهر برچیده می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی امن و آرام به درس و تحصیل بپردازند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596367

مهمترین اخبار ایران و جهان: