نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 09:47

نماینده مجلس: دولت‌ها برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کنند

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تحریم و عدم استفاده از کالاهای صهیونیستی باید در دستور کارمسلمانان قرار گیرد، همچنین دولت‌های مسلمان و آزادیخواه باید برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی برنامه ریزی کنند.

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن تأکید بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی گفت: امروز متأسفانه جبهه کفر در حمایت از رژیم صهیونیستی اتحاد و یکپارچگی دارند اما جبهه مقابل که مسلمانان هستند به جای اتحاد و انسجام شاهد سر دادن شعار هستیم.

وی افزود: اگر مسلمانان به جای سر دادن شعار در حمایت از ملت فلسطین اتحاد و انسجام داشته باشند و اقدامات عملی در حمایت از ملت فلسطین در دستور کارشان باشد ما شاهد اینگونه رفتارهای ضدحقوق بشری توسط صهیونیست‌ها بر علیه مردم غزه نیستیم.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: صهیونیست‌ها و حامیان آنها از عدم اتحاد و انسجام بین کشورهای مسلمان سوء استفاده می‌کنند و جنایات خود علیه ملت فلسطین را روز به روز بیشتر می‌کنند.

آصفری خاطرنشان کرد: کشورهای غیرمسلمان هیچکدام حاضر نشدند جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند و حتی بعضا اجازه برگزاری راهپیمایی علیه صهیونیست‌ها را در کشور خود نمی‌دهند، اما در مقابل کشورهای اسلامی اقدام بازدارنده چندانی علیه صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که توسط کشورهای اسلامی باید علیه رژیم صهیونیستی انجام شود تعطیلی همه سفارت‌خانه‌های این رژیم در کشورهای مسلمان و همچنین کشورهایی است که اکثریت جمعیت آنها مسلمان است ولو اینکه حکومت آن اسلامی نباشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: تحریم و عدم استفاده مسلمانان از کالاهای صهیونیستی باید در دستور کار قرار گیرد همچنین دولت‌های مسلمان و آزادیخواه باید برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی برنامه ریزی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567723

مهمترین اخبار ایران و جهان: