نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 09:40

تندروان: در بازی‌های پر تماشاگر، داوری چالش برانگیز است

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: در بازی‌هایی که تماشاگران زیادی در سالن مسابقه حضور دارند همیشه داوری‌ها چالش برانگیز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهداب یزد درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همیشه بازی کردن در شهر گنبدکاووس و جلوی هواداران پرشور این تیم بسیار سخت بوده است و دشواری این بازی باتوجه به اینکه هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج دلخواه خود را کسب نکرده بودند دوچندان شد. تیم گنبد هم بسیار انتحاری بازی کرد مخصوصاً در زدن سرویس که ما را بسیار اذیت کرد و ست نخست را هم به نفع خود به پایان رساند.

وی ادامه داد: روند بازی طوری پیش رفت که بازیکنان باتجربه ما مسابقه را کنترل کردند و توانستیم در خاتمه به پیروزی برسیم. این پیروزی را در ابتدا به هوادارانمان تبریک می‌گویم که در بازی‌های اخیر از شکست و شکل بازی ما ناراحت بودند، سپس به بازیکنان تیم خودم که با غیرت بازی کردند و توانستند دل هواداران را به دست بیاورند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد خاطرنشان کرد: به تیم گنبد هم که یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های خودشان را انجام دادند تبریک می‌گویم. می‌دانم که این تیم بهتر خواهد شد و نتایج بهتری هم کسب خواهد کرد. تیم ما به این برد احتیاج داشت. امیدوارم روند نیم فصل اول برای شهداب با همین روند پیروزی به اتمام برسد.

تندروان گفت: در بازی‌هایی که تماشاگران زیادی در سالن مسابقه حضور دارند همیشه داوری چالش برانگیز است. در این دیدار هم اشتباهات داوری وجود داشت اما به نظرم در روند بازی تاثیرگذار نبود. سالن بازی و امکانات آن هم زیبنده شهری که این همه والیبالیست دارد شده است و این موضوع را به بازیکنان خودم تبریک گفتم امیدوارم این اتفاق برای شهرهای دیگر هم بیفتد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597567

مهمترین اخبار ایران و جهان: