نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 15:17

بوشهر از پیک مصرف آب در تابستان با موفقیت عبور کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با همراهی مشترکین و افزایش تولید، استان بوشهر از پیک مصرف آب شرب در فصل گرما با موفقیت عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر با بیان اینکه در دولت سیزدهم طرح‌های آبرسانی تسریع یافته است، اظهار داشت: در این راستا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در مناطق مختلف استان بوشهر وارد مدار تولید شد و این در حالی است که تکمیل طرح‌های در دست اجرا تسریع یافته است.

وی نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی را یکی از برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است، تصریح کرد: نوسازی شبکه‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد و امسال اصلاح و نوسازی بیش از 9 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر با هدف کاهش هدر رفت و تقویت آبرسانی پایدار عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرا پروژه اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشتستان به طول سه کیلومتر خبر داد و بیان کرد: این پروژه با 30 میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.

عالی عملیات اجرایی پروژه خطوط انتقال استان بوشهر با رویکرد پایداری و جلوگیری از هدررفت آب شرب را دومین پروژه آبرسانی استان بوشهر دانست و اضافه کرد: با رویکرد رفع تنش آبی در شهر نخل تقی عسلویه عملیات توسعه خط انتقال به طول بیش از یک کیلومتر اجرایی شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نوسازی و اصلاح 5 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرها خاطرنشان کرد: این طرح در شهرهای بوشهر، برازجان و خورموج با 58 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از مشارکت مشترکین آب در شهرها و روستاها در رعایت الگو مصرف آب تصریح کرد: با همراهی مشترکین و افزایش تولید، استان بوشهر از پیک مصرف آب شرب در فصل گرما با موفقیت عبور کرد.

عالی ادامه داد: با تکمیل و افتتاح طرح‌های آبرسانی در دست اجرا و با تدابیر پیش‌بینی شده وضعیت آبرسانی استان بوشهر در تابستان آینده به مراتب بهتر از امسال خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547767

مهمترین اخبار ایران و جهان: