نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 12:31

انجام ۲۰ کیلومتر از پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اجرای ۲۰ کیلومتر از پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده بخش زیادی از قطعات آسفالت می‌شود و زیر بار ترافیک می‌رود.

مجید صالحی امیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به چهارخطه کردن محور تویسرکان  ـ کنگاور اظهار کرد: سه پیمانکار به طور همزمان مشغول فعالیت در این پروژه هستند که طرح شامل ۳۹ کیلومتر است و تاکنون۲۰ کیلومتر آن چهار خطه  شده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه چهار قطعه است که تا دو هفته آینده تعداد زیادی از این قطعات آسفالت می‌شوند و زیر بار ترافیک می‌روند عنوان کرد: جاده تویسرکان ـ کنگاور یکی از مهمترین راه‌ها و جاده‌های اساسی تویسرکان محسوب می‌شود که در رشد این شهرستان نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در ادامه از وضعیت تامین زمین و تعریف پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان سخن گفت واظهار کرد: در حال حاضر تامین زمین در قالب ۲۸ شهر در استان برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در حال انجام است که اراضی مذکور مراحل مختلف سیر قانونی اخذ مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری را طی می‌کند.

وی بیان کرد:  ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در قالب انفرادی، گروه‌های ساخت و انبوه ساز در استان در حال ساخت است.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547467

مهمترین اخبار ایران و جهان: