نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 09:54

تشکیل ۸۲ فقره پرونده عرضه کالای قاچاق و تقلبی در اردبیل

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طی ۸ ماه گذشته از سال‌جاری ۸۲ فقره پرونده عرضه کالای قاچاق و تقلبی در سطح استان اردبیل تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان اردبیل، مسعود ایرانی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه نظارت و بازرسی در خصوص کالای قاچاق و تقلبی اظهار کرد: طی ۸ ماه گذشته سال‌جاری ۳۱ هزار و ۷۱۳ مورد بازرسی برای مقابله باعرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق و تقلبی در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها در مدت زمان یاد شده ۸۲ فقره پرونده به ارزش ۱۴۷میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال تشکیل شده است که پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی، جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان‌ ارسال شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به برگزاری گشت مشترک با ارگان‌های ذی‌ربط گفت: با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، مدیریت پلیس اماکن عمومی، اتاق اصناف، معاونت غذا و دارو در گروه کالایی لوازم یدکی، لوازم خانگی،کالای دخانی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و منسوجات، طلا و جواهر، ۱۱۲ مورد گشت مشترک پیرامون اقلام محوری طرح برگزار شده است.

ایرانی با تأکید بر برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در سطح عرضه به منظور حمایت از تولید ملی و رشد و توسعه اقتصادی کشور از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه  تخلف صنفی، اخبار و اطلاعات خود را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه  اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599667

مهمترین اخبار ایران و جهان: