نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 13:09

افزایش قیمت میوه در مشهد

بررسی میدانی خبرنگار فارس نشان می دهد قیمت برخی از میوه ها طی یک ماه اخیر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طبق بررسی ها طی یک ماه اخیر قیمت برخی از میوه‌ها از جمله گوجه، پیاز، خیار و موز در مشهد، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

افزایش١٢هزارتومانی قیمت گوجه و خیار در یک ماه اخیر 

امروز گوجه در میادین میوه و تره‌بار مشهدمقدس ٣۶ هزار تومان به فروش می رسد این در حالی است که یک ماه گذشته و در تاریخ ١٨ آبان ماه ١۴٠٢ قیمت گوجه در میادین میوه و تره‌بار مشهد ٢٢ هزار و ٨٠٠ تومان بوده است که این نشان می دهد قیمت گوجه طی یک ماه اخیر حدود ١٢ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. قیمت خیار در تاریخ ١٨ آبان ماه ١۴٠٢ در میدان‌بار مشهد ٢١ هزار و ۶٠٠ تومان بوده است که طی یک ماه قیمت این میوه حدود ١٢ هزار تومان افزایش یافته است و امروز به قیمت ٣٣ هزار و ۶٠٠ تومان رسیده است. 

روند افزایشی قیمت پیاز طی یک ماه

پیاز در ماه گذشته در بازار به قیمت ١٠ هزار و ٨٠٠ تومان به خریداران تحویل داده می شد. اما امروز در بازار میوه و تره‌بار به قیمت ١۵ هزار و ۶٠٠ تومان فروخته می شود. طی یک ماه گذشته قیمت پیاز حدود ۵ هزارتومان افزایش یافته است. قیمت موز نیز طی یک ماه اخیر ۶٨ هزار تومان بوده که امروز با قیمت ٧٢ هزارتومان به خریداران فروخته می شود.

قیمت انواع میوه در بازار مشهد

امروز در میدان میوه و تره‌بار مشهد، سیب‌زمینی ١٣ هزار و ٨٠٠ تومان، هویچ ١٠ هزار و ٢٠٠ تومان، کاهو ١٨ هزار و ٩٠٠ تومان، بادمجان ٢٧ هزار و ۶٠٠ تومان، سیب قرمز ٣٣ هزار و ۶٠٠ تومان، نارنگی ٣٨ هزار و ۴٠٠ تومان، کیوی ۴٨ هزار تومان و انار ۴٠ هزار و ٢٧٠ تومان به فروش می رسید. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599967

مهمترین اخبار ایران و جهان: