نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 09:17

اجرای طرح زمستانی پلیس در ۴ محور کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح زمستانی پلیس‌راه در چهار محور کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر اجرا می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اجرای طرح زمستانی پلیس راه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه مازندران از ۲۱ آذر ماه امسال آغاز شده و تا روزهای پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی پلیس‌راه روزانه ۷۵ گشت خودرویی پلیس فعالیت خواهند داشت، بیان کرد: طرح زمستانی پلیس‌راه در چهار محور کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر اجرا می‌شود.

جهان‌تاب تصریح کرد: هدف از اجرای طرح زمستانی پلیس، انضباط ترافیکی، ایمنی وسایل نقلیه، جلوگیری از بروز صدمات در زمان ریزش کوه و سقوط بهمن و در زمان بروز حوادث کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

وی اظهار کرد: باتوجه به سرد شدن هوا لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و ییلاقی استان مازندران پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بخ طرح ویژه پلیس راه استان مازندران در برخورد با خودروهای پلاک مخدوش، افزود: این طرح برای وانت بارها و ناوگان باربری درحال اجرا است و پس از آن نوبت به خودروهای سواری می‌رسد.

جهان‌تاب گفت: طرح برخورد با خودروهایی که فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش هستند مخصوصا وانت بارها چند روزی است در دستور کار  تمامی جاده‌های استان مازندران قرار گرفته که با قوت درحال اجرا است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600723

مهمترین اخبار ایران و جهان: