نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 20:14

آماده باش مدیریت بحران تهران در طی هشدار نارنجی هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش کامل دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: مردم از صعود به ارتفاعات، تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در جنع خبرنگاران، با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی استان تهران اظهار کرد: مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان به حالت آماده باش کامل درآمده است.

یزدی مهر گفت: طبق اعلام هواشناسی از عصر فردا چهارشنبه ۱۹ مهرماه تا روز جمعه ۲۱ مهرماه در استان تهران به ویژه در مناطق نیمه شمالی و مناطق غربی استان، شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما، آبگرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی است.

وی در ادامه با تاکید بر عدم توقف و تردد در حاشیه رودها و مسیل‌ها گفت: به تمامی عشایر توصیه می‌شود از جا به جایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534323

مهمترین اخبار ایران و جهان: