نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 12:07

ورود تیم بازرسی وزارت بهداشت به موضوع فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی دقیق علل فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد یک تیم بازرسی توسط وزارت بهداشت و درمان تشکیل و به استان چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد، گفت: متاسفانه حادثه فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است به همین جهت موضوع بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت و درمان در این خصوص برگزار شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شده وزارت بهداشت و درمان نسبت به تشکیل تیم بازرسی اقدام کند و این تیم جهت بررسی دقیق موضوع به چهارمحال و بختیاری اعزام شود.

وی افزود: تیم بازرسی وزارت بهداشت و درمان امروز تشکیل و در کمترین زمان به چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود تا چرایی وقوع حادثه، علت‌ها و ترک فعل‌های احتمالی مورد بررسی قرار گیرد و گزارش کامل این بررسی‌ها در مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

راستینه با تاکید بر پیگیری ویژه موضوع فوت این نوزادان در شهرکرد، عنوان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری اطمینان داشته باشند ضمن برخورد با عوامل احتمالی این حادثه تلاش می‌شود نتایج صحیح حاصل و از وقوع اتفاقات مشابه در آینده پیشگیری شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534867

مهمترین اخبار ایران و جهان: