نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:51

توقیف البسه قاچاق توسط پلیس خلیل آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از توقیف یک دستگاه خودروی پراید و کشف ۱۵۶ البسه خارجی قاچاق به ارزش۶۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، سرهنگ مهدی حسن‌زاده اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروسواری پراید مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی افزود: درادامه طی هماهنگی با مقام قضایی خودروی موصوف برای بررسی دقیق‌تر به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی صورت گرفته انواع البسه شامل۱۵۶ عدد (شلوار وکاپشن) فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

 سرهنگ حسن‌زاده با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالای مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این راستا یک دستگاه خودروسواری توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس می باشد اظهار داشت: شهروندان درصورت اطلاع ازهرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام / ۷۰۰۵۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570523

مهمترین اخبار ایران و جهان: