نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 20:58

حضور خبرنگاران در جامعه باعث قوت قلب است

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ضمن خداقوت به خبرنگاران حاضر در رویداد جام امید گفت: حضور خبرنگاران در جامعه و رسانه باعث شده است ما از مسیر های سختی که پیش رو داشتیم عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، اسماعیل قزل سفلی در ابتدا با بیان اینکه آمریکایی ها با یک ایران ۷ هزار ساله در حال رقابت هستند و ایران مرکز اسلام دنیا است گفت: تراز جمهوری اسلامی به همین دلیل بالاست آنها می‌بینند جمهوری اسلامی الارقم تحریم ها در حال پیشرفت است. 

شکست فشار حد اکثری   

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: خودشان معترف هستند و می گویند هر کجای جهان که پا می گذاریم روح ایران را می میبینیم.

وی با بیان اینکه امروز از این فرصت استفاده می کنم و از شما اصحاب رسانه تشکر می کنم در حمله سایبری که چند روز گذشته به سیستم سوخت شد مولفه‌ ای که بسیار کمک کرد رسانه ها بودند گفت: رسانه ها و خبرنگاران میدان را در دست گرفتند و کاری کردند که آنها نا امید شدند، کمک رسانه باعث شد در سریع ترین زمان ممکن مشکل حل شود و کمک های بسیاری کردن. 

قزل سفلی در ارتباط با حضور خبرنگاران و رسانه ها در جامعه تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران ما را از فضا های سختی نجات داد مانند زمان کرونا که همراهی رسانه و صبوری مردم باعث شد از آن دوران هم عبور کنیم. 

وی ادامه داد: اکنون ما با چالش های ذهنی درگیر هستیم و غلبه بر چالش های ذهنی بر چالش های عینی این که وقتی ما میتوانیم ماهواره به فضا بفرستیم اما نمی‌گذارند از این اتفاق مثبت لذت ببریم بلافاصله ضعف ما را در ساخت خودرو را در مقابل دیدگان ما برجسته میکنند اما این بدین معنا نیست که این ضعف را نمی‌پذیریم این بدین معناست که ما باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم پیشرفت ها را در کنار این کاستی ها را ببینیم.
 

قزل سفلی با بیان اینکه وا ضعف هایی داریم که این ضعف ها قابل کتمان نیست افزود: نارسایی ها بر هیچ کس پوشیده نیست امروز خیلی ها سفره هاشان کوچک شده است اما اجازه ندادند سفره عزت انقلابشان کوچک شود این را همه می‌دانند‌.

وی ادامه داد: خبرنگاران نباید بگذارند حقیقت را وارانه کنند ، دشمن می خواهد کارآمدی نظام را ناکارآمد نشان دهد نباید بگذاریم پیشرفت ها فراموش شوند 

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خطاب به خبرنگاران گفت: در این مسیر شما به عنوان سفیران آگاهی بخشی به عنوان افسران جبهه مقابل با دشمن در جنگ نرم حتما نقشتان بر جسته و ماندگار است و ما به شما می‌بالیم به توان شما به ظرفیت شما به همگرایی شما.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613723

مهمترین اخبار ایران و جهان: