نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 11:18

عملیات طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را رقم زد

استاندار ایلام گفت: طوفان الاقصی حیثیت و اعتبار رژیم غاصب را بر همه دنیا آشکار و بزرگترین شکست سیاسی آنان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری  فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح شنبه ۱۱ آذرماه در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس بعنوان یک رجل سیاسی که جان خود را فدای حفظ استقلال کشور و مبارزه با استبداد کرد.

وی افزود: این شهید گرانقدر با تحمل مصائب و سختی‌ها در راه اعتلای دین و استقلال کشور مبارزه کرد و پس از ۹ سال تبعید در سخت‌ترین شرایط به شهادت رسید.

استاندار ایلام مجلس را نماد حاکمیت مردم عنوان کرد و ادامه داد: شهید مدرس علیرغم اینکه یک مجتهد دینی بود اما یک شخصیت سیاسی هم بود و امید آنکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند در این مسیر با نصب‌العین قرار دادن سبک و سیاق و سیره شهید مدرس بتوانند در مجلس نقش آفرینی کنند و برای همه نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی تا پایان دوره آرزوی توفیق داریم.

بهرام نیا در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان گفت: رژیم صهیونسیتی دست نشانده آمریکا است و حدود یک سوم کابینه دولت آمریکا، صهیونیست‌ها هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از سال ۱۹۴۸ به بعد، رژیم صهیونسیتی برای مدتی نتوانست دستاوردی داشته باشد و تلاش‌های فراوانی در دست‌آوردهای سرزمینی داشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، حیثیت و اعتبار رژیم غاصب را برای همه دنیا آشکار کرد، افزود: در واقع این عملیات بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونسیتی را رقم زد.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: این عملیات پیام دارد و همانطور که امام راحل فرمودند: «باید هسته های مقاومت تشکیل بشود و گسترش پیدا کند»، امروز در اقصی نقاط دنیا هسته های مقاومت تشکیل شده و از مصادیق آن جریان غزه و فلسطین است.

وی بیان کرد: وجه تمایز این جنگ با سایر جنگ ها در این بود که این جنگ نه توسط یک دولت و نه یک لشکر، بلکه توسط یک گردان شروع شد که با اقتدار در برابر دولت تا دندان مسلح مبارزه کرد که علاوه بر تحیر، افتضاح بزرگی را برای رژیم صهیونسیتی رقم زد.

 بهرام‌نیا با اشاره به نقش آفرینی‌های بسیج در همه عرصه‌های مختلف، با تأکید بر اینکه نباید شأن و منزلت بسیج را تنها در قالب یک سازمان مصداق پیدا کند، گفت: بسیج در همه زمینه‌ها ورود پیدا کرده است. 

استاندار ایلام اضافه کرد: امروز ایران اسلامی از اوج اقتدار و عزت برخوردار است و با وجود همه مشکلات امروز امنیت فوق العاده ای برقرار است و در حوزه های همچون علوم هسته‌ای، هوافضا و دریایی و در برخی علوم در مقیاس جهانی در رتبه های برتر هستیم.

وی با قدردانی از برنامه‌ها و تلاش‌های مجموعه سپاه استان در گرامیداشت هفته بسیج امسال عنوان کرد: به پاسداران و بسیجیان عزیز خداقوت عرض می‌کنم.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590867

مهمترین اخبار ایران و جهان: