نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 00:00

۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه‌های اجرایی بوشهر تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه‌های اجرایی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن پاپری زارعی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: تمام ردیف‌های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال شده است و استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر مجموع اعتبارات ملی کشور را 254 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: از این اعتبار 54 هزار میلیارد تومان آن اعتبارات استانی است.

پاپری زارعی با تأکید بر جذب اعتبارات ملی برای اجرا پروژه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر، افزود: سهم استان در اعتبارات استانی را 2 هزار میلیارد تومان می باشد و : از این میزان اعتبار تاکنون 250 میلیارد تومان آن به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: باید با تلاش دسته‌جمعی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حداکثر بودجه از سرجمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 961823

مهمترین اخبار ایران و جهان: