نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 15:25

آل‌هاشم بار دیگر خبرساز شد/ اقامه نماز جمعه با لباس سپاهی+ تصاویر

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه با لباس سپاهی نماز جمعه این هفته تبریز را اقامه کرد و گفت: من هم با افتخار اعلام می‌کنم یک سپاهی هستم و این لباس افتخار، شجاعت و شرف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز که بارها به دلیل کارهای نو ، در صدر اخبار قرار گرفته است، این بار نیز با ابتکاری نو در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بر تن کردن لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماز جمعه این هفته (۳۰ دی ۱۴۰۱) را اقامه کرد.

وی با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز من هم با اجازه سردار فرماندهی سپاه عاشورا لباس سپاهی بر تن کردم، و با افتخار اعلام می‌کنم من هم یک سپاهی هستم و این همان لباس افتخار و شجاعت و شرف است و همگان بدانند دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند. 

 

آل هاشم با بیان اینکه پارلمان اروپا در اقدام ناشایست و‌ نمایشی خود، سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است، افزود: این اقدام در بعد تبلیغاتی شاید کارکرد داشته باشد وگرنه در میدان عمل هیچ نتیجه‌ای ندارد. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: جناب اروپا یادت رفته است که در سال ۲۰۱۹ ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داده بود! مگر چه اتفاقی اقتاد که شما می‌خواهید همان مسیر تنش را ادامه دهید؟

وی با تاکید بر اینکه این تحرکات ایذایی همیشه به رشد نیروهای مسلح منجر شده است که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است که تحت شدیدترین تحریم‌ها بودیم، ادامه داد: آن دوران نتیجه چه شد؟ آیا جز استقلال و خوداتکایی ما در ابعاد نظامی بود؟ پس این اقدام هیچ حرکت و تاثیری در رشد و بالندگی سپاه نخواهد داشت. 

 

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: سپاه رشد و اثرگذاری و بالندگی خود را با قدرت ادامه خواهد داد و همان‌طور که سابقه هم نشان داده است این تحرکات اثری نخواهد داشت. 

وی در توضیح بیشتر گفت: البته کاملا مشخص است که دشمنان می‌خواهند تلافی شکست‌های منطقه‌ای و‌ آشوب اخیر را انجام دهند؛ چرا که کشورهای تروریست‌پرور در یک فقره داغش را به وجود آوردند و امروز سپاه مقدس را می‌خواهند تروریست بدانند. 

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، ادامه داد: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟ جز سپاه! جز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح؛ باز هم تکرار می‌کنم این اقدام در میدان عمل هیچ تاثیری ندارد و اروپا به خوبی می‌داند که یک اقدام موضع است نه اقدام موثر.  

 

گزارش فارس حاکی است، چند هفته‌ای که نه، الان چند سالی است امام جمعه تبریز خبرساز شده است و کارهای مردمی این امام جمعه از جمله دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه و حذف درب تشریفات در نماز جمعه بین مردم و مسؤولان، سوار بر اتوبوس و تاکسی، ایستادن در صف نان و مرغ، حضور در جمع دانشجویان در خوابگاه و سلف غذا،  حضور در ورزشگاه، تئاتر و سینما، تشکیل میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه و .... در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب زیادی پیدا کرده است.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 987067

مهمترین اخبار ایران و جهان: