نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:34

جان باختن ۳ کرمانشاهی براثر گازگرفتگی

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن سه کرمانشاهی براثر گازگرفتگی خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه کارگر کرمانشاهی در روستای سنقرآباد شهرستان هرسین بر اثر گازگرفتگی جان باختند.

وی افزود: صبح امروز سیزدهم دی ماه مردم روستا سه کارگر را که دچار گازگرفتگی شده بودند را به مراکز درمانی منتقل کرده اما تلاش برای نجات آنها جواب نداده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سه نفر که ۲۵ تا ۴۰ ساله هستند در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده‌اند که ظاهراً برای گرم کردن خود بخاری روشن می‌کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب مسمومیت هر سه نفر می‌شود.

قلعه سفیدی بیان کرد: طبق معاینات انجام شده این کارگران چندین ساعت در معرض گاز منوکسید کربن قرار گرفته و به مرکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: قربانیان مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان کرمانشاه از ابتدای فصل پاییز تاکنون به هشت نفر می‌رسد که عامل آن بی احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی و عدم توجه به تهویه مناسب محیط بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952723

مهمترین اخبار ایران و جهان: