نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 10:32

کتابخانه های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت:کتابخانه های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور جمعی کارشناسان ستاد و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان ارومیه، ضمن دیدار با کتابداران کتابخانه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات عمرانی و تجهیزاتی از کتابخانه عمومی افق دانش روستای راژان شهرستان ارومیه بازدید کرد.

معصومی با شاره به اهمیت استقرار کتابخانه‌های عمومی و ارائه خدمات به روستاییان، گفت: کتابخانه‌های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان باید تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند.

وی ادامه داد: باید کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ و دانش روستاییان، به ویژه نسل جوان و فراهم آوردن امکانات و وسایل لازم برای پربارکردن اوقات فراغت آنها تلاش بیش از پیش داشته باشند.

شایان ذکر است در این بازدید دعوت از معلمان و دانش آموزان برای عضویت در کتابخانه، بردن کتاب به روستاهای مجاور، برگزاری کلاس‌های آموزشی با دریافت مجوزهای لازم، ارائه منابع برای تحقیق‌های دانش آموزی و موضوعات اینچنین مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 984123

مهمترین اخبار ایران و جهان: