نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 10:51

یاد شهدا را با سرخم نکردن مقابل دشمنان گرامی بداریم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی گفت: اگر می خواهیم یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم نباید جلوی دشمنان سرخم کنیم.

به گزارش گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سیدمحمد باقرزاده یکشنبه شب در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و شهدای امنیت در مشهد اظهار کرد:  اگر می خواهیم یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم نباید جلوی دشمنان سرخم کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جزئی از منظومه امام خمینی (ره) بود و امام خمینی نیز حسینی بود، این حسینی ها هستند که می توانند فتنه شکنی کنند، شهیدان حسینی در بزنگاه ها نجات بخش ملت هستند.

وی ادامه داد : بزرگداشت شهدا این است که در برابر بیگانگان سرخم نکنیم، موضوعی که دشمن روی آن هدف گذاری کرده است.

سردار باقرزاده اضافه کرد: نیروهای بسیجی و امنیت به دنبال این هستند که از جنس شهدا باشند لذا نگاه بصیرت افزا و خط شکن در جامعه دارند. گول فضای مجازی و تبلیغات مسموم ماهواره ای را نمی خوردند و حضور تشریفاتی و تبلیغاتی ندارند.

وی گفت: این جماعت پیرو مسیر شهدا اجازه نمی دهند جامعه در شرایط هیجانی بازیچه دست دشمنان شود و پناهگاه مردم هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: دشمنان به دنبال تضعیف فکر و بصیرت و تزلزل شعور عمومی هستند. تلاش دشمن در ماه‌های اخیر برگرداندن ما به زمان شاه و از بین بردن دین است.

سردار باقرزاده گفت: القای شبهه در احکام دین و قوانین مدنی از دیگر حربه های دشمن و قانون حجاب نیز قانون کشور است و باید رعایت شود.

وی گفت: از چشم اندازی رهبران جامعه از دیگر اقدامات تقابلی دشمن است، در مقابل حربه های دشمن باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در محفل شهیدان، سیر و سلوک معنوی است،افزود: یکی از اشکالات در نظام آموزشی کشور این است که فرصتی برای اندیشیدن فراهم نمی کند و مسایلی منتقل می شود که جنبه محفوظاتی دارد.

سردار باقر زاده تاکید کرد: اندیشه کردن در زندگی شهدا باید در دستور کار نظام آموزشی قرار گیرد، ما خود را از این دریای غنی و معارف الهی که می تواند در بزنگاه ها برای کشور گرهگشا باشد، محروم کرده‌ایم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح ادامه داد: توجه به بُعد تدینی زندگی شهدا ضروری است. نباید ماورایی در خصوص شهدا صحبت کرد و زندگی ملموس شهدا را باید به تصویر کشاند.

سردار باقرزاده افزود: شهیدگونه زندگی کردن و از جنس شهدا شدن می تواند مقدمه شهادت باشد. خط شکن کسی است که شجاع باشد، شهدا خط شکن بودند.

وی گفت: امنیت و حیات خود را مرهون جانفشانی شهدا هستیم لذا این جلسات ادای دین کوچکی به ساحت شهیدان است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: اگر کسی با امام هشتم (ع) گسست داشته باشد به خط برادرکشی می افتد، ولایت محوری باید وجود داشته باشد و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خروش انقلابی و ولایت مداری  دوام اعتصام به ولایت را به دنیا نشان خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 949367

مهمترین اخبار ایران و جهان: