نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 19:53

پورعلی‌گنجی: یکسری حرف‌ها باعث شد ترابی از کوره در برود/ قطعاً تا پایان فصل هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکسری حرف‌ها رد و بدل و باعث شد مهدی ترابی از کوره در برود و اخراج شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از برتری پرگل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران و صدرنشینی در پایان نیم فصل اول گفت: با تمام مشکلاتی که داشتیم که بزرگترین آن نبود هوادار بود، تمام بازی‌ها را با تمرکز جلو بردیم و خدا را شکر قهرمان نیم فصل شدیم. دوست داریم هوادار در تمام خوشی‌ها کنار ما باشد و به تیم کمک کند. امیدوارم روند تیم ادامه داشته باشد و در نهایت قهرمان شویم.

وی در خصوص صحنه درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی که منجر به اخراج بازیکن پرسپولیس شد، گفت: یکسری حرف‌ها رد و بدل شد، اما نزدیک نبودم که بشنوم. مهدی ترابی پسر آرامی است و بازیکنان نساجی نیز رفقای ما هستند، اما در سختی و فشار بازی بچه‌ها از کنترل خارج می‌شوند. یکسری حرف‌ها رد و بدل شد که مهدی از کوره در رفت.

مدافع پرسپولیس در خصوص مصاحبه او که منجر به حواشی بسیاری شد، گفت: این اتفاق برای خودم و هواداران زیاد خوشایند نبود. منظورم این بود که وقتی هوادار نباشد هیچ انگیزه‌ای برای کل بازیکنان نیست، اما متاسفانه آنگونه نوشته شد.اعلام می‌کنم هستم و در کنار تمام هواداران پرسپولیس در روند بازی‌ها و پیروزی کمک می‌کنم تا تیم بهترین نتیجه را بگیرد. تمام هدفم این بود که هوادار در کنار تیم و بازیکنان باشد تا با انگیزه بیشتر کار کنیم. قطعاً تا پایان فصل هستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 957367

مهمترین اخبار ایران و جهان: