نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 09:36

ارادت و دلدادگی مردم به شهدا تمام نشدنی است

علی آبادکتول- فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به استمرار حضور پرشور مردم در آیین‌های گرامیداشت شهدا گفت: ارادت و دلدادگی مردم به شهدا تمام نشدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای محله ولیعصر (عج) علی آبادکتول اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های برگزاری یادواره‌های شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ما است تا جوان دهه هفتادی و دهه هشتادی قدری مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس را در این مجالس درک کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: همراهی نکردن مردم ما با اغتشاشگران طی سه ماه اخیر نشان داد همبستگی و دلدادگی مردم نسبت به خون شهدا تمام نشدنی است.

وی ادامه داد: دشمنی که تمام ظرفیت خود را پای کار غائله اخیر آورده بود امروز فهمیده که درخت تناور انقلاب دچار خلل نشده است.

ملک شاهکوهی گفت: وجود رهبری حکیم و فرزانه در رأس انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی برای ما بوده و هر روز به این گفته شهید سلیمانی پی می بریم که فرمود، از مهم‌ترین شئون عاقبت به خیری اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: دشمنان ما با جنگ ترکیبی تمام عیار به دنبال ایجاد شبهات در ذهن جوانان ما از طریق فضای مجازی هستند اما یقین داریم این بار هم دشمن با خطای محاسباتی شکست خورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957967

مهمترین اخبار ایران و جهان: