نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 22:15

معلمان افسران جهاد تبیین هستند/ به این فرضیه واجب توجه شود

کرج- مدیر گروه قدرت نرم و عمق بخشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: معلمان در آموزش و پرورش افسران جهاد تبیین هستند که باید همه ما دراین میدان انجام وظیفه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خورشیدی عصر سه شنبه در همایش تبیین ویژه معلمان آموزشی مدارس کرج که در کانون امام علی (ع) برگزارشد، اظهار کرد: معلمان در آموزش و پرورش افسران جهاد تبیین هستند که باید همه ما در این میدان انجام وظیفه کنیم.

وی بیان کرد: مسئولان و نسل آینده و همه کسانی که در نظام اسلامی زندگی می‌کنند از مسیر کلاس‌های درس و آموزش و پرورش عبور کرده‌اند و این مهم نشان از نقش این مجموعه در جامعه دارد.

مدیر گروه قدرت نرم و عمق بخشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: معلمان همواره در مسیر آگاهی بخشی و روشنگری جامعه کوشیده‌اند و نقش آنها در عرصه جهاد تبیین ویژه و بسیار مهم و کلیدی است.

وی یادآور شد: در این برهه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه جهاد تبیین، نیازمند روشنگری‌های معلمان هستیم تا توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان را که افکار و هویت جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته‌اند خنثی سازیم.

خورشیدی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس وظیفه ما ایستادن در برابر دشمن تا دندان مسلح بود که با همت و تلاش جوانان آن زمان اجازه ندادیم خاک کشور تصرف شود و امروز نیز جهاد در در راه خدا، جهاد تبیین بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، یک فریضه واجب است.

وی با بیان اینکه دشمن در بعد نظامی در مقابل اقتدار ایران اسلامی شکست خورده است، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان، روی به جنگ نرم با هزینه‌های میلیاردی آورده است که راه مقابله آنها جهاد تبیین به صورت عملگرایی است.

مدیر گروه قدرت نرم و عمق بخشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: در جهاد تببین، مقوله انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و نسلی که دوره تاریک طاغوت را درک نکرده و اطلاعی از استبداد آن دوران ندارد باید برای آنها روشنگری و تببین کر تا بدانند انقلاب در طول ۴۳ سال از عمر خود چه کارهایی انجام داده است.

خورشیدی تاکید کرد: تبیین یک رسالت انقلابی است که معلمان در این راه مهم نقش تأثیرگذاری دارند.

در این همایش به اهداف حکومت اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011367

مهمترین اخبار ایران و جهان: