نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:55

فتحی‌پور: دولت و مجلس به اقدام اروپا پاسخ متقابل دهند/ غرب از سپاه پاسداران می‌ترسد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس به اقدام اروپا با ارائه طرح یا لایحه پاسخ متقابل دهند.

ارسلان فتحی‌پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: درهیچ کجای دنیا تحریم نهاد نظامی مرسوم نیست و غربی‌ها نمی‌توانند قدرتمندترن نیروی نظامی خاورمیانه را تحت تاثر قرار دهند.

نماینده ادوار مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها برای صیانت از انقلاب و دفاع از ملت به وجود آمد، اظهار داشت: سپاه پاسداران در بیش از چهار دهه گذشته وارد عرصه سازندگی شد و با به کارگیری امکانات خود بزرگترین طرح‌های عمرانی و سازندگی را اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در حال حاضر یکی از نیروهای برجسته منطقه حساب می‌شود، گفت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری در هر زمینه‌ای که کشورمان با مشکل مواجه شد یا مورد تهدید قرار گرفت وارد عمل شد و ماموریت خود را به نحو احسن انجام داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره هشتم و نهم مجلس اقدام اخیر اروپا را غیرقانونی دانست و از دولت و مجلس خواست تا با ارایه طرح یا لایحه پاسخ متقابل دهند.

فتحی‌پور اقدام اخیر اروپا را نشان از درماندگی آنها دانست و گفت: غربی از اقتدار سپاه پاسداران که در مکتب امام حسین درس آموخته است می ترسد چرا که روحیه شهادت طلبی و ایثار آنها سرآمد است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 988823

مهمترین اخبار ایران و جهان: