نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 15:17

رویداد ۲۰۲۳ فرصتی برای معرفی اردبیل در عرصه بین‌المللی است

شهردار اردبیل با بیان این‌که رویداد گردشگری ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای معرفی اردبیل در عرصه بین‌المللی است، گفت: در همین راستا مجموعه شهرداری جهت میزبانی شایسته برنامه‌های مختلفی را تدوین و پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، با اشاره به میزبانی اردبیل برای رویداد ۲۰۲۳، اظهار کرد: اهمیت رویداد ۲۰۲۳ برای هیچ‌کسی پوشیده نیست و شهرداری تمام تلاش خود را می‌کند تا شهر را برای این میزبانی در سطح مطلوبی آماده و زمینه‌های حضور گردشگران را فراهم کند‌.

وی با بیان این‌که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده همکاری جهت میزبانی رویداد گردشگری ۲۰۲۳ است، افزود: این رویداد فرصتی است که ظرفیت‌های شهر را در عرصه بین‌المللی معرفی کنیم که در این راستا مجموعه شهرداری برنامه‌های مختلفی تدوین و پیش‌بینی کرده است.

شهردار اردبیل با اشاره به آمادگی شهرداری جهت انجام وظایف خود جهت میزبانی شایسته، تصریح کرد: در ردیف بودجه ۱۴۰۱ شورای شهر اردبیل، مبلغی برای رویداد ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود که امر در ردیف بودجه ۱۴۰۲ نیز در نظر گرفته می‌شود. 

صفری با اشاره به پروژه‌های در دست شهرداری جهت آماده‌سازی شهر برای رویداد ۲۰۲۳، گفت: نصب اِلمان‌ها متناسب با فرهنگ و سنت اردبیل، بهسازی ورودی‌های شهر، آماده‌سازی مجموعه گردشگری شورابیل، ایجاد پارک‌های متعدد در مناطق مختلف شهری و رنگ‌آمیزی و نوسازی جدول‌ها تنها بخشی از اقدامات شهرداری برای این میزبانی است.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 954923

مهمترین اخبار ایران و جهان: