نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 09:27

ایستادگی سپاه مقابل تروریست‌ها باعث کینه آن‌ها شده است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران به بهترین شکل در برابر تروریست و داعش ایستاد و به همین دلیل دشمنان همواره از سپاه ضربه خوردند و این مورد باعث ایجاد کینه آن‌ها می‌شود.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران‌و‌کرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدام اخیر اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات برنامه‌ریزی کرده بودند تا نظام را سرنگون کنند یا ما را به میز مذاکره بکشانند و تمام امتیازاتی که نتوانسته بودند در برجام به‌دست بیاورند را اخذ کنند.

وی با بیان اینکه ۴۷ سرویس اطلاعاتی با محوریت آمریکا، انگلستان و صهیونیست‌ها در اغتشاشات اخیر دخیل بودند که از این تعداد، ۹ سرویس اطلاعاتی مأمور عملیات میدانی شدند و ماه‌ها جلسه داشتند، افزود: بر خلاف تمام این برنامه‌ریزی‌ها زمانی که تیرشان به سنگ خورد به این نتیجه رسیدند که مسیر را اشتباه رفتند و به همین علت به سمت مسائل اقتصادی گام برداشتند و اسم رمزی که توسط اروپا و آمریکا انتخاب شد «تحریم سپاه» بود.

ابوترابی با یادآوری اینکه چند سال قبل هم آمریکایی‌ها با همین اقدام فشار اقتصادی را بر مردم چند برابر کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با اسم رمز «تحریم سپاه» مشکلات و فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر کنند و این بحث مدلی دیگر از جنگ شناختی علیه کشور است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر ارتش‌ یک کشور تحریم شود به منزله تحریم آن کشور است، گفت: سپاه پاسداران همان ارتشی است که به بهترین شکل در برابر تروریست و داعش ایستاد و به همین دلیل دشمنان همواره از سپاه ضربه خوردند و این مورد باعث ایجاد کینه آن‌ها می‌شود به همین دلیل قصد دارند مردم و سپاه را روبروی هم قرار هم دهند.

وی با اشاره به اهمیت اقدام متقابل عنوان کرد: امروز در مجلس طرح «اقدام متقابل و متناظر با مصوبات پارلمان اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران» در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 992067

مهمترین اخبار ایران و جهان: