نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:05

سیاست اتاق فکر آمریکا متمرکز بر ایران/ لیبرال سازی روبه شکست است

سمنان- رئیس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور بابیان اینکه سیاست اتاق فکر آمریکا و غربی‌ها متوجه ایران است، گفت: دشمن عامل شکست خود در خاورمیانه را از چشم ایران می‌بیند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد نایینی ظهر آدینه در مراسم تجمع نهم دی به میزبانی مسجد امام سمنان ضمن بیان اینکه سیاست‌های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه راه به جایی نبرده و هر بار با شکست مفتضحانه این کشورها را ترک گفتند، ابراز داشت: دشمنان بارها اعتراف کردند که لیبرال سازی آنها در خاورمیانه پروژه‌ای رو به شکست است و عامل آن را هم از چشم ایران می‌بینند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اقتدار و عظمت خودش و داشتن مردمی با بصیرت و انقلابی باعث شده که طرح‌ریزی های دشمن به نتیجه نرسد از این رو به دنبال مهار قدرت‌یابی ایران هستند، افزود: با توجه به شکست‌های پیاپی دشمن و غربی‌ها امروز سیاست‌های مقابله‌ای خود را در اتاق‌های فکر متوجه ایران کردند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند اما هیچ زمان راه به جایی نخواهند برد.

جهاد تبیین تنها راه نجات

رئیس ستاد بزرگداشت ٩ دی کشور با بیان اینکه امروز ایران در شرایطی وارد دهه پنجم عمر خود می‌شود که همه ابر قدرت‌ها به قدرت ایران در منطقه اذعان دارند، ابراز داشت: دشمن که راه‌های رفته خود را آزموده و از آنها با شکست بیرون آمده می‌کوشد تا با اغتشاش‌های داخلی، جنگ رسانه‌ای، اجماع بین‌المللی و تهدیدات نظامی و غیره به اهداف خود دست یابد لذا با توجه به لو رفتن نقشه‌های خود به صورت مدام روش‌ها و الگوهای مقابله و فتنه را تغییر می‌دهد.

نایینی با بیان اینکه امروز دشمن هدف راهبردی خود را مهار قدرت ایران تعریف کرده است، تصریح کرد: مهمترین راه مقابله و پیروز شدن در این استراتژی دشمن به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین است که می‌بایست با استفاده از آن دست دروغ‌های غرب را برای جوانان باز کرد و در این راه باید با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و ارتباطی با جوانان گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه دشمن شکست خورده با حربه اغتشاشات مجدد وارد کارزار شده است، افزود: دشمن که در راه‌های گذشته خود موفق به کامیابی نشده و در منطقه از ایران ضربه خورده اغتشاشات کف خیابان را راه انداخت و به دنبال فروپاشی است اما با اقتدار ایران مواجه شد و اکنون باید نگران فروپاشی خودشان باشند.

سوریه سازی هدف دشمن

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور بابیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی سوریه سازی را در ایران دنبال می‌کند، ابراز داشت: ایران با مدیریت شهید سلیمانی توانست داعش را شکست داده و سوریه را نجات دهد و این برای آنها بسیار گران تمام شد و سوریه سازی را در برنامه خود دارند اما نیروی قدس سپاه در جنگ ترکیبی مقاومت دشمن را در هم می‌شکند.

نایینی ضمن بیان اینکه با اقتدار شهید سلیمانی خواب آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید تعبیر نشد، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی خود می‌خواستند سوریه را شش ماهه تجزیه کنند و ایجاد ۴۰ کشور جدید را در دستور کار خود داشتند که ایران دست دشمن را رو کرد و جریان مقاومت را در خاورمیانه به راه انداخت.

وی ضمن بیان اینکه ایران به پشتوانه مردمی در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستادگی می‌کند و لذا طرح‌هایی نظیر کودتاهای رنگین و جداسازی مردم از رهبر معظم انقلاب هیچ زمان به نتیجه نمی‌رسد، افزود: با این وجود دشمن بعد از هر بار خروش خود جوش مردمی در حمایت از انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب دوباره با سناریو جدید به صحنه بازگشته اما باز هم با مقاومت مردم در برابر خواسته‌های مذکور مواجه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944067

مهمترین اخبار ایران و جهان: