نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 15:38

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود

ارومیه - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی مکتب حاج قاسم سلیمانی را از بهترین مکتب ها و وی را پرچمدار مبارزه با استکبار دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میثم فیاضی، پیش از ظهر شنبه در همایش بین المللی یاران سلیمانی در ارومیه با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: کسانی که در راه خدا از جان گذشتند ثواب و جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند و آنها عند ربهم یرزقون اند، به این معنی که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌گیرند.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش او در نابودی داعش در منطقه افزود: نابودی داعش هدیه سردار سلیمانی به مردم بود این گروهک تروریستی آمده بودند که برای همیشه بمانند و حکومت کنند اما حاج قاسم و دیگر شهدا و مدافعان حرم ریشه آن را خشکانده و اجازه عرض اندام بیشتر به تروریست‌ها را ندادند.

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی که سال‌ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود پس از عمری مجاهدت و جانفشانی و در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید تا جهانی به احترامش قیام کند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردم داری بود که به قول بعضی‌ها، هرچه جستجو کردند عکسی از پشت میزنشینی وی پیدا نکردند، یا در جبهه‌های نبرد بود یا در میان مردم و اینگونه شد که مالک اشتر رهبرمان، سردار دل‌ها لقب گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: سردار سلیمانی توانست با روشنگری‌ها خود چهره زشت و کریه سردمدارانش را به جهانیان بشناساند.

همایش بین المللی یاران سلیمانی با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد.

سه سال از عروج آسمانی سردار دل‌ها می‌گذارد، ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بود که دستان پلیدترین افراد به خون حاج قاسم سلیمانی آغشته شد تا عدالت و حق طلبی بار دیگر عزادار یکی از رهروانش شود.

در ادامه این همایش از قرارگاه مرکزی قفقاز هسته بین المللی سازمان ناحیه بسیج دانشجویی در محل ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی نیز رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 945767

مهمترین اخبار ایران و جهان: