نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 15:13

اعزام کارون بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان به کرمان

اهواز- کاروان ۱۰۰ نفره بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در ایام شهادت شهید سلیمانی از خوزستان به کرمان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر اولین عهدواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خوزستان با حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: کاروان ۱۰۰ نفره بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان با شعار «من یک معلمم و قاسم سلیمانی‌ها تربیت خواهم کرد» در ایام شهادت شهید سلیمانی از خوزستان به کرمان اعزام می‌شوند.

میلاد آورند اضافه کرد: این کاروان با حضور در برنامه‌های متنوع راهیان نور، عهد و پیمانی دوباره در راستای تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی با این شهید بزرگوار و همه شهدای راه انقلاب اسلامی خواهند بست.

وی ادامه داد: این مراسم امسال برای اولین بار با حضور دانشجومعلمان برادر از پردیس‌ها و مراکز مختلف دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در کرمان برگزار خواهد شد تا زمینه آشنایی هرچه بیشتر آنان با سیره اخلاقی، تربیتی، سیاسی و … حاج قاسم سلیمانی را فراهم کند و از این طریق معلمان آینده کشور بتوانند دانش آموزانی را که هر کدام برای خود یک سلیمانی می‌شوند، تربیت کنند.

آورند گفت: حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان بنا دارد تا این عهدواره را همه ساله ویژه دانشجو معلمان خواهر و برادر در گلزار شهدا کرمان و بر مزار متبرک سید الشهدا مقاومت برگزار کند تا مکتب سلیمانی در میان قشر تأثیرگذار دانشجومعلمان به بهترین شکل رواج یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 945723

مهمترین اخبار ایران و جهان: