نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 18:22

اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی برای رفع بیکاری در استان اردبیل اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، داود شایقی عصر شنبه در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زای استان اردبیل از اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب سند تحول استان در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری به راحتی می‌توان برای پنج هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی به احداث ۱۰۵ هکتار گلخانه مدرن و پیشرفته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در حوزه باغداری اقدامات خوبی برای راه اندازی باغات مدرن آغاز شده و انتظار می‌رود علاوه بر افزایش تولید محصولات باغی، شاهد افزایش اشتغال در این بخش هم باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به تداوم تکمیل طرح‌ها اشاره کرد و افزود: اولویت اقدامات امسال استان تکمیل طرح‌های مربوط به زیرساخت‌های حمل و نقل و پایاب سدها است.

شایقی با بیان اینکه امسال سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات حوزه آب و راه استان اردبیل اختصاص یافته است، ادامه داد: با بهره‌برداری از پایاب سد گیوی، سه هزار هکتار از اراضی گیوی از آبیاری مدرن برخوردار خواهند شد و این امر به افزایش سرانه و درآمد مردم کمک خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946223

مهمترین اخبار ایران و جهان: