نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 09:31

مسئول خواهران بسیج دانشگاه تهران: برخی سلبریتی‌ها در ایام اغتشاشات صدای دشمن شدند

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با تقدیر از برخورد قوه قضائیه با سلبریتی‌های دروغ پراکن گفت:‌ برخی سلبریتی‌ها در ایام اغتشاشات صدای دشمن شدند.

فرزانه سادات باطنی مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به رفتار برخی سلبریتی ها  در دوران کرونا گفت: دو سال پیش بود که برخی از همین چهره‌هایی که این روزها به بهانه مردمی بودن، صدای دشمن شدند، هشتگ help me  خطاب به دشمنان و کشورهای غربی در اینستاگرام می‌زدند و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن به واسطه ناامیدی و خودباختگی آبروی کشورشان را بردند.

وی افزود:‌ قائله کرونا هم با زحمت جوانان ایرانی فروکش کرد ولی این جماعت هنوز یک عذرخواهی ساده نکرده‌اند، این جماعت فرقی برایشان نمی‌کند، کرونا باشد یا اغتشاشات و یا اتفاقات آبان ۹۸، هر جا زخمی بر پیکره کشورمان بیفتد خودشان را می‌رسانند. 

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه تهران  در پایان گفت: به نظر خیلی زودتر باید با سلبریتی‌های دروغ پراکن برخورد می‌شد، این روزها به واسطه رافت اسلامی و تسامح مجدد شاهد این هستیم که نه تنها برخورد جدی نمی‌شود بلکه آزاد شدن برخی از این افراد باعث تشدید رویکرد ضد ایرانی‌شان می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 937767

مهمترین اخبار ایران و جهان: