نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:32

امام خمینی (ره) فرهنگ فاطمی را در جهان معاصر نشر داد

قشم - امام جمعه قشم گفت: امام خمینی (ره) فرهنگ فاطمی را در جهان معاصر نشر داد و انقلابی را به بزرگی نهضت پیامبر اکرم (ص) و صدیقه طاهره (س) رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته قشم که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بهترین همسر و شایسته ترین مادر عالم است. امروز جامعه ما به اندیشه ها، رفتار و گفتار حضرت فاطمه زهرا (س) نیازمند است.

امام جمعه قشم با مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم در روز ۱۹ دیماه جاری، گفت: ایشان در سخنان خود فرمودند در قضایای اخیر نقشه دشمن بی‌ نقص و جامع بود اما محاسباتشان درباره ایران اسلامی غلط بود و شکست خوردند.

حجت‌الاسلام حاجبی توضیح داد: آمریکا و غرب امروز در مقابل توان پهبادی ایران دچار شگفت زدگی و سرگشتگی شده که این غرور آفرین است و دنیا هم این را می داند و این تحیر را در بین نظام ها و سیاسیون آنها می توان مشاهده کرد.

وی گفت: نوع بیانات آنها از این چندگانگی صحبت ها مشخص می شود، تمام تلاش آنها این است که جمهوری اسلامی و این توانمندی را به چالش بکشند؛ چون این توانمندی توازن امنیتی و نظامی را در غرب آسیا به نفع ایران برهم زده و این پیام اقتدار در کنار آن ایدئولوژی که جمهوری اسلامی دارد غرب را به چالش کشیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974723

مهمترین اخبار ایران و جهان: