نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 12:26

رئیس کل دادگستری: با هرگونه قصور منجر به وقوع تصادف خونین تفرش برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به تصادف خونین روز گذشته تفرش گفت: با هرگونه قصور و ترک فعل احتمالی منجر به وقوع تصادف خونین تفرش برخورد می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبد المهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به حادثه دلخراش روز گذشته محور تفرش با تسلیت این حادثه غم بار اظهار کرد:حادثه دلخراش تصادف محور تفرش در روز گذشته موجب جان‌ باختن و مصدومیت جمعی از عزیزانمان شد، که این مصیبت دردناک را  به مردم شریف استان مرکزی و خانواده‌های داغدیده جان باختگان این حادثه تسلیت می‌گویم. 

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه دلخراش پرونده‌ای از منظر مدعی‌العمومی برای تحقیقات فنی و قضایی در راستای شناسایی علت یا عوامل، قصور یا تقصیر و ترک فعل احتمالی در دادگستری تفرش تشکیل شده است.

موسوی گفت: از لحظات اولیه وقوع حادثه، با هماهنگی با مسئولین میدانی حاضر در صحنه تصادف دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی و انتقال مصدومین حادثه صادر و پرونده‌ای از منظر مدعی العمومی جهت تحقیقات فنی و قضایی در راستای شناسایی علت یا عوامل، قصور یا تقصیر و ترک فعل احتمالی در دادگستری تفرش تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مامور پیگیری و نظارت بر فرایند آن شد.

به گزارش فارس حدود ساعت هفت صبح روز گذشته یک دستگاه اتوبوس در محدوده گردنه نقره کمر تفرش به علت نقص سیستم فنی و بریدن ترمز واژگون و سپس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این حادثه، پنج فوت و ۱۱ نفر مصدوم شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974123

مهمترین اخبار ایران و جهان: