نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:25

بهره مندی 300 روستایی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از روستائیان شهرستان دهلران از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته‌های معیشتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر, البسه و برنامه‌های متنوع تیم‌های سحر بهره مند شدند.

غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، معیشتی و فرهنگی در روستای محروم بردی شهرستان دهلران اجرا شد. 

وی افزود: در این کاروان سلامت پزشک عمومی، پرستار، مامایی، مددکار اجتماعی و داروخانه حضور داشتند و بیش از ۳۰۰ نفر از روستائیان از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته‌های معیشتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر و البسه و برنامه‌های متنوع تیم‌های سحر بهره مند شدند.  

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: اعضای تیم سحر هلال احمر استان با حضور در روستای محروم بردی و با اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان، موجی از امید، شادی و نشاط را برای آنها رقم زدند.

وی افزود: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستاهای کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016623

مهمترین اخبار ایران و جهان: