نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 08:58

بهار انقلاب فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردها است

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: چهل و چهارمین سالگرد بهار انقلاب، فرصت مناسبی برای بیان رویش خدمات انجام شده و دستاوردها توسط دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه «۱۰ مسجد ۱۰ شب»، اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی مسجد بوده و کنشگران این عرصه باید برای تقویت حضور و استفاده از ظرفیت‌های این سنگر تلاش کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: بعد از انقلاب دسترسی به خدمات در نقاط مختلف کشور و دورافتاده‌ترین روستاها، ارتقاء چشمگیری پیدا کرده و همچنین نباید عمق نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا از جمله کشورهای آمریکای لاتین را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: عمق نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی به اندازه‌ای است که دشمن را برآن داشته برای جلوگیری از ادامه آن با بزرگنمایی مشکلات و افزایش تحریم‌ها ذهن ما را با مسائل داخل کشور مشغول کند.

سلیمانی فرد ادامه داد: چهل و چهارمین سالگرد بهار انقلاب، فرصت مناسبی برای بیان رویش خدمات انجام شده و دستاوردها توسط دولتمردان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خادمان مساجد، گفت: امور خیریه گلستان اقدامات مختلفی از جمله بیمه تامین اجتماعی خادمان مساجد تا بیمه تکمیلی آنها را پیگیری کرده که به عنوان مثال دو هزار و ۲۰۰ مسجد و امام زاده استان بیمه حوادث شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 994067

مهمترین اخبار ایران و جهان: