نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 21:12

تمدید تعطیلی شبانه اصناف در خراسان رضوی تا ۲۴ دی ماه

رییس اتاق اصناف مرکز خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش بی سابقه دمای هوا و افزایش شدید مصرف گاز، تعطیلی اصناف و واحدهای تجاری در این استان تا پایان روز شنبه هفته آینده، ۲۴ دیماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی مخملی اظهار کرد: با توجه به کاهش بی سابقه دمای هوا و افزایش شدید مصرف گاز، تعطیلی اصناف و واحدهای تجاری در این استان تا پایان روز شنبه هفته آینده، ۲۴ دیماه تمدید شده است.

رییس اتاق اصناف مرکز خراسان رضوی افزود: تمدید تعطیلی شبانه اصناف با نظر اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد و با عنایت به کاهش بی سابقه دمای هوا و افزایش شدید مصرف گاز در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران استان و پیشگیری از افت فشار گاز در شبکه مصرف خانگی اجرایی می شود.

وی بیان کرد: براین اساس ساعت پایان فعالیت بازار در واحدهای تجاری، پاساژها، مجتمع ها و همچنین اصناف حاشیه خیابان ها به غیر از واحدهای صنفی مرتبط با اقلام ضروری و مواد غذایی تا پایان روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه تا ساعت ۲۰ شب خواهد بود.

رییس اتاق اصناف مرکز خراسان رضوی از همه شهروندان تقاضا کرد در صورت نیاز به خرید کالا تا قبل از ساعت ۲۰ اقدام لازم را جهت خرید انجام دهند و پس از آن جهت خرید اقلام غیرضروری به سطح بازار مراجعه نداشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 973467

مهمترین اخبار ایران و جهان: