نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 12:04

بچه‌های مسجدی جاجرم موکب فرهنگی برپا کردند

بجنورد- مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود جاجرم گفت: بچه مسجدی‌های جاجرمی با برپایی موکب فرهنگی و پذیرایی، یاد سردار دل ها را گرامی داشتند.

علی اکبر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بچه مسجدی‌های جاجرمی با برپایی موکب فرهنگی و پذیرایی یاد سردار را گرامی داشتند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود جاجرم ادامه داد: به همین مناسبت موکبی فرهنگی با پذیرایی از دلباختگان حاج قاسم مقابل مسجد توسط نوجوانان مسجد انجام شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس ۱۵۰ جاکلیدی، پازل و پیکسل مزین به تصویر و نام حاج قاسم سلیمانی به نوجوانان که در موکب حضور می‌یافتند به عنوان هدیه‌های آن شهید والامقام اهدا شد.

عباس زاده بیان داشت: تعداد ۲۵۰ برچسب نیز برای خودروهای عبوری تهیه شد و ضمن پذیرایی با چای صلواتی، این برچسب‌ها که نمایانگر تصویر حاج قاسم بود، اهدا شد.

وی پخش کلیپ مقاومت برای نوجوانان و دیدار با خانواده معزز شهدا را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام کرد و گفت: در این روزها و به یاد عمو قاسم شهید، نوجوانان و جوانان مسجد به دیدار خانواده شهید «عباس قمی» و نیز شهید «محمد خواجه» رفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959923

مهمترین اخبار ایران و جهان: