نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 19:06

دادستان قزوین: تولید خلاقانه پوشاک در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب موثر است

دادستان قزوین گفت: تنوع خوبی در محصولات عرضه شده در نمایشگاه مد و لباس قزوین مشاهده شد و قطعا با استمرار بخشیدن به این اقدامات خلاقانه و ارائه تولیدات مناسب می توانیم شاهد رقم خوردن تحولات مثبت و قابل توجهی در عرصه های مختلف اجتماعی و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین با همراهی حسین رجبی دادستان مرکز استان، عصر امروز از اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس قزوین بازدید کردند.

دادستان قزوین در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن قدردانی از عوامل برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: ظرفیت های ارزشمندی در حوزه عفاف و حجاب وجود داد که مغفول مانده بود و معتقدم برگزاری این نمایشگاه و استقبال خوب مردم، نشان می دهد باید بیش از پیش نسبت به ظرفیت های موجود توجه داشت و از آن ها استفاده کرد.

وی افزود: تنوع خوبی در محصولات عرضه شده در این نمایشگاه مشاهده شد و قطعا با استمرار بخشیدن به این اقدامات خلاقانه و ارائه تولیدات مناسب می توانیم شاهد رقم خوردن تحولات مثبت و قابل توجهی در عرصه های مختلف اجتماعی و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

دادستان قزوین اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی در حوزه عفاب و حجاب حتما باید نقش آفرین باشند و در این زمینه دستگاه قضایی نیز ضمن مطالبه گری، آماده حمایت و کمک به مجموعه های مختلف است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302767

مهمترین اخبار ایران و جهان: