نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 14:06

زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند

 ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن امروز از این بینش و اقتدار می‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام منصور امامی در اجتماع بانوان مدافع عفاف و حجاب، با بیان اینکه در تاریخ، زنان دارای ارزش و فضیلت کسانی هستند که توانسته‌اند قهرمانان بزرگ تربیت کنند، اظهارکرد: فردوسی وقتی می‌خواهد از زنان ایرانی یاد کند از آن‌ها به عظمت و بزرگی یاد می‌کند و در تمام شاهنامه زنان محترم و داری قدر و منزلت را مشاهده می‌کنیم و ما امروز وارث این تمدن هستیم و بعد از اسلام ارزش و اهمیت بانوان بیشتر مطرح شدند.

وی افزود: زنان تجلی خداوند بر روی زمین در نشر مهر و عطوفت و تربیت انسان هستند و به دلیل این شاخصه‌ها و عواطفی که زن دارد شیطان بیشتر در او طمع می‌کند چرا که زن ستون جامعه است و شیاطین این را متوجه شده‌اند که اگر ستون جامعه از بین برود، جامعه متلاشی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: زنان هم باتربیت انسان‌های مؤمن و هم با حرکت در مسیر دین و دیانت توانستند در برابر شیطان صف‌آرایی کنند و راه رسیدن زنان به خداوند متعال به دلیل اینکه خداوند بانوان را مظهر خود در روی زمین آفریده است، از مردان نزدیک‌تر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جوانان تربیت‌یافته مکتب فاطمی مادران ایران بودند که در خرمشهر چهار شهید دادند تا جنازه زن ایرانی را از دست بعثی‌ها بگیرند و دشمن امروز از این بینش و اقتدار می‌ترسد و به همین دلیل نیز به جایگاه زنان حمله می‌کند.

وی افزود: جایگاه زن در جامع جایگاه رهبری و هدایت است و ما شاهد هستیم دشمن به جایگاه رهبری حمله می‌کنند و این زنان هستند که می‌توانند جامعه را ولایت‌مدار بار بیاورند و به این دلیل است که امام امت فرمودند من شما زنان را به‌عنوان رهبر این نهضت قبول دارم.

حجت‌الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن هم این را متوجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: زنان ما از امام حسین یاد گرفتند که در برابر خیل عظیم دشمن هراسی به دل راه ندهند و مقاومت کنند و تاریخ نیز ثابت کرده است هر کجا مقاومت کردیم به پیروزی رسیدیم.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که حتی برخی از اندیشمندان غربی در حوزه زنان دغدغه مقابله با آن را دارند، بحث خطرناک جنسی کردن دختران به شیوه‌های متعدد است و یکی از مهم‌ترین اهداف نظام سرمایه‌داری نیز همین است و نظام سرمایه‌داری نگاه کالا محور به هر چیزی و هر کسی دارد، بنابراین وقتی نگاه می‌کند به حوزه زنان و می‌بیند مهم‌ترین محرک در وجود انسان‌های غریزه مدار می‌تواند مسئله جنسی باشد و لذا سرمایه‌گذاری می‌کند بر روی اینکه از توان جنسی زنان در جهت منافع خود بهره‌برداری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356623

مهمترین اخبار ایران و جهان: